Nyt alkoi tällä tytöllä oikea tanssikausi. Irkkujen lisäksi aloitin hip hopin DanceHousessa. Kävin pari viikkoa sitten ilmaisilla kokeilutunneilla ja jäin koukkuun. Meillä on ihan mahtava opettaja ja tunnin jälkeen tekee vaan mieli tanssia kun kävelen bussipysäkille ja tottahan toki sit aina hyräilen biisejä vähän liian lujaa niin kuin mulla on tapana... Meillä pitäis kai olla jonkinlainen esitys jakson päätteeksi ja se vähän jännittää. Kohta neljä vuotta oon tanssinut pelkkiä irkkuja, niin ylävartalo on hieman jäykkä ja kestää hetki ennen kun saan sen liikkuun niin kuin pitäis. Eiköhän se tästä kuitenkin ala sujumaan paremmin viikko viikolta.

Irkkutansseista täytyy kertoa sen verran, että mun pitäis lähtee kilpaileen maaliskuun 8.päivä!!! Täällä on Dublin Championship ja opettaja sanoi maanantaina, et se alkaa pitää mulle yksityistunteja viikonloppuisin ja treenaa mut kisakuntoon!! Vähänkö on hienoa päästä viimeinkin kilpaileen. Sit marraskuussa on Nordic Feis Helsingissä, mihin aletaan treenata kesällä Petran (ja Essin) kanssa. Oon muuttamassa touko-kesäkuun vaihteessa takaisin Suomeen, et saadaan Flatley´s Sisters taas kasaan ja päästään keikkaileen. Kaikki kyl täällä sanoo, et mä muutan syksyllä takas Dubliniin ja voi hyvinkin olla totta et muutan tänne takaisin jossain vaiheessa, mut en ennen Nordic Feisiä kuitenkaan. Sinne menosta ollaan haaveiltu jo pari vuotta ja nyt se toteutuu!

Sitten vielä yhteen kivaan asiaan!! Pyry tulee mun kanssa seikkaileen Irlantiin maaliskuun alussa. Meillä ei oo kun muutama päivä aikaa, mut ehditään kuitenkin käydä Galwayssa, Limerickissä ja sit käydä katsomassa Cliffs of Moher!! Nyt pääsen näkeen saaren länsiosaa vähäsen kun pohjoisissa tuli käytyä Taaffen perheen kanssa. Olin eilen lastenvahtina yhdellä Jaanalla, joka asuu ihan lähellä ja se sanoi että on käynyt Galwayssa monta kertaa ja aina vaan haluaa mennä käymään uudestaan eli se on ainakin näkemisen arvoinen kaupunki..

Mitään erityistä ei oo taaskaan tapahtunut, niin jää kirjoitus lyhyeksi. Viime viikonlopun olin hirveessä flunssassa. Sain sen Mairelta ja Gerryltä ja nyt sit Roisin on kipee. Meneeköhän tää koskaan ohi vai kiertääkö koko ajan vaan ympäri?? Toivottavasti, etten mä sais sitä uudestaan...