Maanantai ja eilinen päivä vietettiin lasten kanssa pihalla. Tottahan toki myös kadun muut lapset tuli kans siihen pyöriin ja rupesi kyseleen et kuka mä oikein oon, mitä teen täällä, onko Debora ja Joacim mun lapsia, asunko mä niiden kanssa samassa talossa, paljonko mulle maksetaan palkkaa… En saanut hetkenkään rauhaa kun koko ajan piti vastata niiden kysymyksiin. Sit yks tyttö sanoi, et mä oon tosi kiva kun leikin niiden kanssa. Olen siis kadun uusin ja jännittävin nähtävyys (lasten keskuudessa)!!

 

Irkkumurre on kyllä todella epäselvää. Eilenkin postin mies yritti sanoo mulle jotain ohimennen, mut se meni toisesta korvasta sisään ja toisesta todella nopeesti ulos. En edes ehtinyt kysyä et mitä se sanoi kun se jo jatkoi matkaa. Hymyilin sit vaan sille ja jatkoin lasten kanssa touhuamista. Tuli vähän tyhmä olo, mut eipä se haittaa.

Oletko koskaan huomannut, että videopelit voi olla todella mielenkiintoisia? Meillä on herätys joka aamu ennen seitsemää eikä ihan niin aikaisin viitsi lähteä ulos. Pistän jonkun autopelin pyörimään niin voin tehdä omia juttuja aamulla niin, ettei lapset hermostu ja kysele koko aikaa et koska pääsee ulos. Se täytyy vaan tarkistaa että pelit on tarpeeksi helppoja, ettei siitä tule ongelmaa.. Aika kätevää, vai mitä?

 

Tänään yritän lähteä uudestaan ostarille, kun täytyy ostaa uudet kengät. Otin mukaani vaan vanhat tennarit ja ne Hai-saappaat, mut enhän mä pelkästään niitä voi käyttää. Varsinkin jos viikonloppuna lähden kaupungille, niin on kiva laittaa jotkut siistimmät kengät. Eilen olisin päässyt vasta kuuden jälkeen, niin en sit viitsinyt enää niin myöhään lähteä, kun jotkut kaupat menee kiinni seitsemältä. Olisin taas joutunut juokseen kaupasta toiseen.