It was a one dark night and the stars were bright, when I went to the semetery... aaauuuuu!!!!
Tätä lapset ja Philippa lauloi tai paremminkin manasi, kun ajettiin 30.10 klo 17.15 Malahideen tuttavaperheen luokse. Siellä kierrettiin meidän ja tämän tuttavan lasten kanssa kaksi katua ja kerättiin kassit täyteen karkkia. Mä kun en ole koskaan aikasemmin sitä tehnyt niin oli pakko kans sit pukeutua.. Nopeesti vaan meikkiä naamaan ja tupeeraan hiukset, mustat vaatteet päälle ja mahtava noita oli valmis..
Lapsille ostettiin oikein kunnon meikit et saatiin verta valuun suusta ja vampyyrin ilme naamaan.
Charlie ei suostunut pukeutuun mitenkään kun oli kipee, mut kuitenkin tuli kierrokselle meidän kanssa. Mä kannoin sen kassia ja sit kun vaan vanhemmat lapset pääsi keppostelemaan toiselle kadulle, niin mä otin Charlien kassin ja menin sit tyttöjen mukaan vielä kerään meille vähän lisää karkkia. Noi on onneks asunut sillä kadulla joskus ja melkein kaikki oli tuttuja niin pystyin sanoon et kerään Charlielle kans vähän namuja eikä kaikki oo tulossa vaan mulle!!! Hah, se oli aika hauskaa ja samalla vähän noloakin kun aikuinen menee kerjään karkkia!! =) Mulla on edelleen jäljellä muutama tikkari, vaikka oon kohta viikon syönyt joka päivä herkkuja...

ylh. vas. Aoife
alh. vas. Charlie ja Ciara
1041654.jpg

joku yli-ikäinen osallistuja =)
1041694.jpg

Oli kiva katsella taloja, kun jotkut oli koristellut pihan kaikella Halloween kamalla ja ovikelloista kuului pelottavia karjahduksia ym... Meilläkin oli oven vieressä joku kummitus, yhteen tauluun Philippa oli laittanut vanua ja siihen hämähäkkejä ja sit oli kurpitsalyhty olkkarin kukkalaudalla, kylläkin ilman kynttilää...
1041667.jpg